Toimitusehdot

Toimitusehdot

Toimitusehdot: Tuotteiden hinnat sisältävät alv 24 % (tai 14% esim. rehut). Maksu suoritetaan Euro valuutassa. Pidätämme oikeuden hinnanmuutoksiin. Mikäli jonkin tuotteen saatavuus pitkittyy todella paljon tai jopa loppuu, pidätämme oikeuden yksipuolisesti perua osia tilauksesta muun toimituksen nopeuttamiseksi. Lähetämme tilauksesta tilausvahvistuksen sähköpostilla. Pistä siis sähköpostiosoitteesi tietoihisi tavaraa tilatessasi. Kaupat syntyvät tilausvahvistuksen yhteydessä ja näin ollen sitovat ostajan maksamaan lähetys kokonaisuudessaan.

Tilauksen kokonaissummaan lisätään toimituskulut riippuen koosta ja summasta.

Toimituskulut ja tavat:

Toimitukset vain kotimaahan Suomeen! Deliveries only in Finland!

Saatamme toimittaa tuotteen myös eri toimitustavalla kuin mikä on valittu.

Tuotteet toimitetaan pääsääntöisesti niiden alkuperäisissä paketeissa ja monissa tuotteissa tarvitaan pienimuotoista kokoamista.

Jos toimitusosoite on saaressa tai matkalla on lauttayhteys tai muu vastaava normaalitiestä poikkeava tieosuus, niin toimitus on sovittava erikseen! Eli ota yhteys myyntiimme!

Plussapisteet saat ilmoittamalla plussakortin numerosi rekisteröitymisen yhteydessä plussakortti kohtaan. Plussatapahtuma kirjataan vasta maksutapahtuman jälkeen. Toimituskuluista tai asennuksista emme myönnä plussapisteitä (Plussapisteitä ei kerry myöskään jos tuote tilataan laskulla). Plussapisteitä kertyy 2000,00 eur asti asiakas/kk.

Maksut Visa, Visa Electron tai MasterCard-korteilla Mikäli haluat maksaa Visa, Visa Electron tai MasterCard-korteilla, M Landen Oy toimii ainoastaan tuotteiden ja palveluiden markkinoijana ja lisäksi toimittaa tuotteet ostajalle. Reklamaatioista vastaa Suomen Verkkomaksut Oy. Suomen Verkkomaksut Oy toimii Visa, Visa Electron tai MasterCard-korteilla tehtävissä maksuissa tuotteen myyjänä ja kauppa syntyy asiakkaan ja Suomen Verkkomaksut Oy:n välille. Myyjän vastuulla ovat kaikki kauppaan liittyvät velvoitteet. Suomen Verkkomaksut Oy on myös maksun saaja. Suomen Verkkomaksut Oy, y-tunnus: 2122839-7 Ohjelmakaari 10 40500 JYVÄSKYLÄ Puhelin: 0207 181830 Verkkopankit Verkkopankkimaksamiseen liittyvän maksu- ja rahoituspalvelun toteuttaa Suomen Verkkomaksut Oy (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Suomen Verkkomaksut Oy ostaa maksusuorituksen ja tilittää sen kauppiaalle. Käyttäjän kannalta palvelu toimii aivan kuten perinteinen verkkomaksaminenkin.

Maksupalvelun tarjoaja

Paytrail Oyj,
2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 JYVÄSKYLÄ
Finland
asiakaspalvelu@paytrail.com
Puh. +358 207 181830 (ark. 8-19)

Palvelun kuvaus

Paytrail Oyj (Paytrail) on Finanssivalvonnan valvonnan alainen maksulaitos ja toimii maksupalveluntarjoajana kauppiaille. Paytrail välittää asiakkaan (kuluttaja, yritys tai yhteisö) maksuja kauppiaalle. Maksu voidaan toteuttaa Paytrailin maksupalvelussaan tukemilla tai tuottamilla maksutavoilla, jotka kauppias on sopinut ottavansa Paytrailin palvelun kautta käyttöönsä. Kauppias saa tiedon onnistuneesta maksusta välittömästi.

Palautusoikeus

Teillä on kuluttajasuojalain mukainen palautusoikeus,
jota käyttäessänne voitte asioida suoraan kauppiaan kanssa.

Tietoa maksutavoista

Pankin verkkopalvelussa vastaanottajana näkyy Paytrail Oyj.
Maksu tilitetään kauppiaalle.

Korttimaksujen osalta Paytrail Oyj näkyy maksun saajana korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.

Klarna Laskun ehdot löydät
https://cdn.klarna.com/1.0/shared/content/legal/terms/28132/fi_fi/invoice?fee=3,95

Klarna Tilin ehdot löydät
https://cdn.klarna.com/1.0/shared/content/legal/terms/28132/fi_fi/account

Sivuilla esitetyt alkaen € /kk. Ovat suuntaa antavia ja laskettu Klarnan Tili palvelua käyttäen.

Postipaketit

Nouto Postin pakettiautomaatista (SmartPOST)
Nouda tilaamasi tuotteet valitsemastasi Postin pakettiautomaatista. Saat tekstiviestin saapuneesta lähetyksestä. Jos paketti EI MAHDU automaattiin se toimitetaan lähimpään Postin noutopisteeseen ja siitä tulee eri ilmoitus.

Nouto omasta Postista (Posti 16)
Nouda tilaamasi tuotteet omasta Postista. Katso lähin noutopisteesi. Ota henkilöllisyystodistus mukaan kun noudat lähetystä.

Kotiinkuljetus

Kotiinkuljetuksen saat tarvittaessa jokaisen ostetun tuotteen yhteyteen. Tarkempi toimitusajankohta sovitaan vastaanottajan kanssa 1-14 arkipäivän kuluessa tilauksesta. (kuljetusyhtiö ottaa yhteyttä) Joillain tuotteilla saattaa olla pidempi toimitusaika ja silloin otamme asiakkaaseen yhteyttä.

Laittamalla tuote/tuotteet ostoskoriin ja valitsemalla toimitustavan näkee ostoskorissa toimituskulujen hinnan ja sen jälkeen voi päättää tilaako ostoskorin sisällön.

Kuljetusvauriot: Rahtikirjaan on tehtävä merkintä kuljetusvauriosta tuotetta VASTAANOTTAESSA ja ilmoitus kuljetusvauriosta tulee tehdä meille välittömästi tai viimeistään 3 päivän kuluttua toimituksesta .

Nouto

Pieni osa verkkokauppamme tuotteista EI ole varastoituna myymälässämme! Ota siis yhteyttä ennen noutoa että tuotetta löytyy myymälästämme tai odota vahvistusta että tilaus on noudettavissa.

Tilatessasi tuotteen noutoon ilmoitamme kun se on noudettavissa!
Näin toimiessa ei tule turhia käyntejä missään olosuhteissa.
Maksamattomia noutoja emme pidä varauksessa.
Käteinen/Pankki-/Luottokortti käy maksettaessa liikkeessä.

Toimitusaika

Toimitusaika on n. 1-14 vrk tilauksen saapumisesta. Noin muuten toimitusaika vaihtelee tuotteittain, mutta postitus tapahtuu lähes poikkeuksetta samana päivänä mikäli tuotetta on varastossa. Mikäli tilaamallasi tuoteella on pidempi toimitusaika kuin 14 vrk, me ilmoitamme siitä. Varmista kiireellisten tuotteiden saatavuus puhelimitse tai sähköpostilla.

Tuotepalautus

Mikäli olette saaneet väärän tuotteen tai haluatte palauttaa sen meille, Lukekaa ensimmäisenä tästä palautusohjeet! Tämän jälkeen ottakaa yhteys meihin ennen kuin teette mitään. Joko sähköpostilla myynti@landen.fi tai puhelimella 019-311220

Jos esimerkiksi väärä tuote on toimitettu tai olet tilannut väärän tuotteen vahingossa, voit palauttaa sen kuluttajansuojalain nojalla 14 päivän sisällä, palautuksesta on aina tehtävä ilmoitus 14 päivän sisällä tuotteen vastaanottamisesta. Maksettu summa hyvitetään tilillenne 30pvän kuluessa, mikäli tilinumero ilmoitetaan meille ja LASKU-/KUITTIKOPIO on liitettynä lähetykseen. Mikäli lasku-/kuittikopiota ei ole asiakaspalautuksen mukana, veloitamme ylimääräisestä työstä 35,00 €.

Muistathan, että palauttamasi tuotteen tulee olla TÄYSIN alkuperäisessä kunnossa ja KOKONAAN käyttämätön!

Jos tuote on viallinen, ottakaa ensin yhteys meihin ja tämän jälkeen toimikaa meiltä saatujen ohjeiden mukaan. Jokaisessa tapauksessa tulee lähetyksen mukana AINA olla ostoksen yhteydessä saamanne lasku- tai kuittikopio. Mieluiten alkuperäinen kuitti, josta voimme varmistaa tuotteen päivämäärän oikein.

Palauttaessanne tuotteen liittäkää mukaan vapaamuotoinen kirje, josta käy ilmi mitä vikaa tuotteessa on.

Jos haluatte rahanne takaisin tuotteesta, on sen oltava alkuperäisessä kunnossa kaikkine tarvikkeineen ja pakkauksineen (= Voimme myydä sen täydellä hinnalla uudestaan) täysimääräistä rahojen palautusta varten. Mikäli palautuksessa ei kuitenkaan ole kaikkea sinne kuuluvaa tai se on huonossa kunnossa asiakkaan aiheuttamasta syystä, pidätämme pääsääntöisesti vähintään 50% myyntihinnasta vahingonkorvauksena.

Palauttamisen kaikista kuluista vastaa asiakas.

Palautusoikeus ei koske seuraavia:
- Asiakkaalle sopimuksen mukaan räätälöityjä tuotteita.
- Tavaraa jota ei voi palauttaa edelleen myytäväksi.
- Paketeista avattuja pelejä, ohjelmistoja, elokuvia tai muita "sinetöityjä" tuotteita.

Takuu ja Huolto

Tuotteitamme koskevat tuotteen valmistaja- ja/tai maahantuojakohtaiset takuuehdot ja huoltoehdot. Tarkemmat tuotekohtaiset takuu ja huoltopaikat saat myynnistämme: myynti@landen.fi tai 019-311220

Tietosuoja

Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen. Yhteystietoja ei luovuteta eteenpäin eikä niitä käytetä suoramarkkinointiin tai mihinkään muuhunkaan tilauksen toimitusta koskemattomaan asiaan.

Tilauksen tulosteen arkistoimme niin elektronisesti kuin paperillakin siltä varalta, että tilauksen suhteen ilmenee myöhemmin epäselvyyksiä.

Elektronisesti talletetut tiedot säilytetään niin, etteivät ulkopuoliset tai muut kolmannet osapuolet pääse rekisterin tietoihin käsiksi. Kaikki vanhentunut tai virheellinen tieto hävitetään.

Lisätietoja

Tilauksien toimituksen pitkittyessä kohtuuttomasti (Yli neljä viikkoa) pidätämme oikeuden perua osia tilauksesta saatavilla olevien tavaroiden toimittamiseksi. Tällaisessa tilanteessa merkitsemme laskuun kaikki ne tuotteet jotka seuraavat perässä jälkitoimituksena. Viivästyksistä ilmoitamme asiakkaalle ennen toimitusta.

Mikäli sivuillamme olevissa hinta- ym. tiedoissa esiintyy ilmeisiä kirjoitus-, laskenta- tai tietojenkäsittelyvirheitä, M. Landen Oy ei ole velvollinen toimittamaan tuotteita näiden virheellisten tietojen mukaisesti. Tilaaja päättää haluaako hän toimituksen korjatuin ehdoin ja tiedoin.

Lisätietoja myynnistämme:
M Landen Oy, Kauppakuja 1, 09430 Saukkola
puh. (019) 311 220
myynti@landen.fi