Toimitusehdot
Suostumus henkilötietojesi käsittelyyn
Tekemällä tilauksen hyväksyt henkilötietojesi käyttämisen. Katso tietosuojaseloste tästä
Toimitusehdot lyhyesti:
1. Tuotteilla on 14 päivän palautusoikeus. Muistathan, että palauttamasi tuotteen tulee olla TÄYSIN alkuperäisessä kunnossa ja KOKONAAN käyttämätön!
2. Tuotetta, jota löytyy varastosta on toimitusaika 1 - 3 arkipäivää. Mikäli tilattu tuote on poikkeuksellisesti päässyt loppumaan varastosta, ilmoitetaan siitä asiakkaalle viipymättä.
3. Mikäli kuluttajalle on toimitettu väärä tuote, tai tuote on viallinen, tulee kuluttajan ilmoittaa asiasta viipymättä landen.fi -verkkokaupan asiakaspalveluun joko sähköpostitse myynti@landen.fi tai puhelimitse 019 311 220 (ma-pe 9-17 )
4. landen.fi ei vastaa siitä, jos tilauksen toimitus estyy, vaikeutuu tai myöhästyy landen.fi vaikutusmahdollisuuksien ulkopuolella olevasta seikasta, kuten sodasta, luonnonmullistuksesta, vienti- tai tuontikiellosta, viranomaisen päätöksestä, yleisen liikenteen häiriintymisestä tai muusta vastaavasta landen.fi -verkkokaupan toimintaa vaikeuttavasta tai estävästä toiminnasta. landen.fi ei vastaa toimituksen viivästymisen aiheuttamista kustannuksista. Palvelussa ilmoitettavat toimitusajat ovat toimitusaika-arvioita ja palveluntarjoaja ei vastaa välillisistä kuluista, jotka aiheutuvat mahdollisesta toimitusaika-arvion ylittymisestä.
5. Kuljetusvauriot: Rahtikirjaan/muuhun vastaavaan lähetteeseen (myös sähköiseen) on tehtävä merkintä kuljetusvauriosta tuotetta VASTAANOTTAESSA ja ilmoitus kuljetusvauriosta tulee tehdä meille välittömästi tai viimeistään 3 päivän kuluttua toimituksesta. Ilman mitään merkintää rahtikirjassa/lähetteessä vastuu sellaisista virheistä, jotka ovat jo toimitushetkellä havaittavissa, jää asiakkaalle
6. Isommat tuotteet lähetetään rahtipalveluna kuten, harkot, pihakivet, ajoleikkurit jne.. Tilatessasi isompia tuotteita niin rahtipalveluun on mahdollista ostaa nosturipurku mikäli kohteessa ei ole purkukalustoa. kevyemmät ja pienemmät tuotteet kuljetusliike saa vedettyä "pumppukärryllä" takalaitanosturilta mutta tässä pitää asiakkaan itse hieman arvioida tarvitseeko kuljetuspalveluun myös nosturipalvelua. (esim. harkkolavat, piha- ja varastorakennukset tarvitsevat aina rahdin lisäksi nosturipalvelun). Myyntimme auttaa mielellään isompien tuotteiden kohdalla joten älä epäröi ottaa yhteyttä myyntiimme. On myös hyvä huomioida että osoitteeseen pääsee isommalla autolla.
7. Toimituskulumme koskevat ainoastaan Manner-Suomeen toimitettavia tilauksia. Mikäli tuotteita tilataan Ahvenanmaalle, saaristoalueille (esim. lautta) tai ulkomaille, on asiakkaan oltava ensin yhteydessä myyntiimme.
Tarkemmat toimitusehdot
1. Toimitusaika
Tuotteidemme (Heti omasta varastosta) toimitusaika on 1 - 3 työpäivää (poislukien tilaustuotteet). Pyrimme aina mahdollisimman pikaiseen toimitukseen. Olemme asiakkaisiin mahdollisimman pikaisesti yhteydessä sähköpostitse tai puhelimitse mikäli havaitsemme toimitusajan kestävän normaalia pidempään.
2. Toimitustavat
- Nouto valitsemastasi Postista
Nouda tilaamasi tuotteet omasta Postista. Sinulle ilmoitetaan tekstiviestillä tai sähköpostilla paketin saapumisesta ja voit noutaa lähetyksesi Postista heti saapumispäivänä klo 16 jälkeen.
- Nouto valitsemastasi Postin pakettiautomaatista
Nouda tilaamasi tuotteet valitsemastasi Postin pakettiautomaatista. Sinulle ilmoitetaan tekstiviestillä paketin saapumisesta ja voit noutaa lähetyksesi automaatista heti.
- Postin kotiinkuljetus
Postin kotiinkuljetus on helppo tapa vastaanottaa lähetys. Pienemmät toimitetaan haluamaasi osoitteeseen. Isommista lähetyksistä Posti sopii kanssasi toimitusajankohdan.
Lähetykset toimitetaan suuremmissa kaupungeissa vastaanottajille arkisin klo 21 mennessä ja muilla alueilla klo 14 tai 17 mennessä.
Postin lähetyksien kulkua voit seurata lähetystunnuksen perusteella, jonka saat sähköpostiin kun lähetämme paketin.
- Nouto lähimmästä Matkahuollosta
- Nouto lähimmästä lähikaupasta tai R-kioskista
Nouda pakettisi Matkahuoltojen lisäksi minkä tahansa Tradekan Siwa-, Valintatalo- tai Euromarket-myymälästä tai R-kioskista. Tiheä myymäläverkosto ja myymälöiden pitkät palveluajat iltaisin ja viikonloppuisin takaavat, että paketin voi noutaa läheltä silloin kun itselle parhaiten sopii. Kun paketti on noudettavissa määräasemalta, saatte ilmoituksen tekstiviestinä.
- Toimitus suoraan kotiovellesi
Matkahuolto tuo paketin asiakkaan kotiovelle. Jakelu sovitaan asiakkaan kanssa puhelimitse.
Tilauksen jälkeen saat sähköpostiisi tilausvahvistuksen sekä linkin, jonka kautta voit kätevästi seurata tilauksesi etenemistä.
Rahti
Isommat tuotteet lähetetään rahtipalveluna kuten, harkot, pihakivet, ajoleikkurit jne.. Tilatessasi isompia tuotteita niin rahtipalveluun on mahdollista ostaa nosturipurku mikäli kohteessa ei ole purkukalustoa. kevyemmät ja pienemmät tuotteet kuljetusliike saa vedettyä "pumppukärryllä" takalaitanosturilta mutta tässä pitää asiakkaan itse hieman arvioida tarvitseeko kuljetuspalveluun myös nosturipalvelua. (esim. harkkolavat, piha- ja varastorakennukset tarvitsevat aina rahdin lisäksi nosturipalvelun). Myyntimme auttaa mielellään isompien tuotteiden kohdalla joten älä epäröi ottaa yhteyttä myyntiimme. On myös hyvä huomioida että osoitteeseen pääsee isommalla autolla. Tilauksia toimitetaan ainoastaan Manner-Suomen alueella osoitteisiin, joihin on kiinteä tieyhteys.
Nouto
Osa verkkokauppamme tuotteista EI ole varastoituna myymälässämme! Ota siis yhteyttä ennen noutoa että tuotetta löytyy myymälästämme tai odota vahvistusta että tilaus on noudettavissa.
Tilatessasi tuotteen noutoon ilmoitamme kun se on noudettavissa!
Näin toimiessa ei tule turhia käyntejä missään olosuhteissa.
Maksamattomia noutoja emme pidä varauksessa.
Käteinen/Pankki-/Luottokortti käy maksettaessa liikkeessä.
3. Maksutavat
Plussapisteet saat ilmoittamalla plussakortin numerosi rekisteröitymisen yhteydessä plussakortti kohtaan. Plussatapahtuma kirjataan vasta maksutapahtuman jälkeen. Toimituskuluista tai asennuksista emme myönnä plussapisteitä (Plussapisteitä ei kerry myöskään jos tuote tilataan laskulla). Plussapisteitä kertyy 2000,00 eur asti asiakas/kk.
Maksut Visa, Visa Electron tai MasterCard-korteilla Mikäli haluat maksaa Visa, Visa Electron tai MasterCard-korteilla, M Landen Oy toimii ainoastaan tuotteiden ja palveluiden markkinoijana ja lisäksi toimittaa tuotteet ostajalle. Reklamaatioista vastaa Suomen Verkkomaksut Oy. Suomen Verkkomaksut Oy toimii Visa, Visa Electron tai MasterCard-korteilla tehtävissä maksuissa tuotteen myyjänä ja kauppa syntyy asiakkaan ja Suomen Verkkomaksut Oy:n välille. Myyjän vastuulla ovat kaikki kauppaan liittyvät velvoitteet. Suomen Verkkomaksut Oy on myös maksun saaja. Suomen Verkkomaksut Oy, y-tunnus: 2122839-7 Ohjelmakaari 10 40500 JYVÄSKYLÄ Puhelin: 0207 181830 Verkkopankit Verkkopankkimaksamiseen liittyvän maksu- ja rahoituspalvelun toteuttaa Suomen Verkkomaksut Oy (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Suomen Verkkomaksut Oy ostaa maksusuorituksen ja tilittää sen kauppiaalle. Käyttäjän kannalta palvelu toimii aivan kuten perinteinen verkkomaksaminenkin.
Maksupalvelun tarjoaja
Paytrail Oyj,
2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 JYVÄSKYLÄ
Finland
asiakaspalvelu@paytrail.com
Puh. +358 207 181830 (ark. 8-19)
Palvelun kuvaus
Paytrail Oyj (Paytrail) on Finanssivalvonnan valvonnan alainen maksulaitos ja toimii maksupalveluntarjoajana kauppiaille. Paytrail välittää asiakkaan (kuluttaja, yritys tai yhteisö) maksuja kauppiaalle. Maksu voidaan toteuttaa Paytrailin maksupalvelussaan tukemilla tai tuottamilla maksutavoilla, jotka kauppias on sopinut ottavansa Paytrailin palvelun kautta käyttöönsä. Kauppias saa tiedon onnistuneesta maksusta välittömästi.
Palautusoikeus
Teillä on kuluttajasuojalain mukainen palautusoikeus,
jota käyttäessänne voitte asioida suoraan kauppiaan kanssa.
Tietoa maksutavoista
Pankin verkkopalvelussa vastaanottajana näkyy Paytrail Oyj.
Maksu tilitetään kauppiaalle.
Korttimaksujen osalta Paytrail Oyj näkyy maksun saajana korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.
4. Palautusoikeus ja tuotevaihdot
Mikäli olette saaneet väärän tuotteen tai haluatte palauttaa sen meille, Lukekaa ensimmäisenä tästä palautusohjeet! Tämän jälkeen ottakaa yhteys meihin ennen kuin teette mitään. Joko sähköpostilla myynti@landen.fi tai puhelimella 019-311220
Jos esimerkiksi väärä tuote on toimitettu tai olet tilannut väärän tuotteen vahingossa, voit palauttaa sen kuluttajansuojalain nojalla 14 päivän sisällä, palautuksesta on aina tehtävä ilmoitus 14 päivän sisällä tuotteen vastaanottamisesta. Maksettu summa hyvitetään käyttämänne maksutavan mukaan 14pvän kuluessa, mikäli LASKU-/KUITTIKOPIO on liitettynä lähetykseen. Mikäli lasku-/kuittikopiota ei ole asiakaspalautuksen mukana, veloitamme ylimääräisestä työstä 35,00 €.
Muistathan, että palauttamasi tuotteen tulee olla TÄYSIN alkuperäisessä kunnossa ja KOKONAAN käyttämätön!
Jos tuote on viallinen, ottakaa ensin yhteys meihin ja tämän jälkeen toimikaa meiltä saatujen ohjeiden mukaan. Jokaisessa tapauksessa tulee lähetyksen mukana AINA olla ostoksen yhteydessä saamanne lasku- tai kuittikopio.
Jos haluatte rahanne takaisin tuotteesta, on sen oltava alkuperäisessä kunnossa kaikkine tarvikkeineen ja pakkauksineen (= Voimme myydä sen täydellä hinnalla uudestaan) täysimääräistä rahojen palautusta varten. Mikäli palautuksessa ei kuitenkaan ole kaikkea sinne kuuluvaa tai se on huonossa kunnossa asiakkaan aiheuttamasta syystä, pidätämme pääsääntöisesti vähintään 50% myyntihinnasta vahingonkorvauksena.
Palauttamisen kaikista kuluista vastaa asiakas. Pakettien palauttaminen käyttämällä meidän sopimuksia maksaa alle 10kg paketti 11,00 €, 10-20kg paketti 15,00 € ja 20-35kg paketti 20,00 €. Paketin tulee olla kooltaan max 60 x 80 x 230 cm ja painaa alle 35 kg. Emme nouda paketteja mistään toimipisteestä tai automaatista vaan ne pitää toimittaa jakeluna
Palautusoikeus ei koske seuraavia:
- Asiakkaalle sopimuksen mukaan räätälöityjä tuotteita.
- Tavaraa jota ei voi palauttaa edelleen myytäväksi.
- Paketeista avattuja pelejä, ohjelmistoja, elokuvia tai muita "sinetöityjä" tuotteita.
Sama palautusoikeus koskee vioittuneita tuotteita tai mikäli olette saaneet muuten virheellisen toimituksen. Toimituskuluja ei tällöin tarvitse maksaa.
Pyydämme ilmoituksessanne kuitenkin ystävällisesti ilmoittamaan:
- Palautuksen syyn (mikäli viottunut tai väärä tuote)
- Tilaajan tunnistetiedot (nimi / tilausnumero)
- Haluatteko vain palauttaa tuotteen ja saada rahat takaisin tilille vai toivotteko, että lähetämme vastaavan tuotteen vioittuneen tai väärän tuotteen tilalle (ja hyvitämme mahd. erotuksen).
- Rahojen palautusta varten pyydämme ilmoittamaan tilinumeron. Maksu kuitenkin palautuu pääsääntöisesti käyttämäänne maksutapaan
5. Reklamaatiot
Kaikki tilaukseen tai toimitukseen liittyvät reklamaatiot pyydämme lähettämään seitsemän (7) vuorokauden kuluessa tilauksen vastaanottamisesta osoitteeseen: myynti@landen.fi tai soittamaan 019 311 220
Kuljetusvauriot: Rahtikirjaan on tehtävä merkintä kuljetusvauriosta tuotetta VASTAANOTTAESSA ja ilmoitus kuljetusvauriosta tulee tehdä meille välittömästi tai viimeistään 3 päivän kuluttua toimituksesta .
6. Tilauksen peruminen
Asiakas voi peruuttaa tilauksensa, mikäli toimitus ei ole tapahtunut kohtuullisessa ajassa. Tilauksen perumisesta tulee ilmoittaa osoitteeseen myynti@landen.fi tai soittamalla 019 311 220 Yleensä ilmoitamme asiakkaillemme sähköpostilla tai puhelimitse, jos toimitusaika eroaa normaalista. Myös landen.fi pidättää oikeuden tilauksen perumiseen ja palauttaa rahat asiakkaan tilille.
7. Muut ehdot
Mikäli sivuillamme olevissa hinta- ym. tiedoissa esiintyy ilmeisiä kirjoitus-, laskenta- tai tietojenkäsittelyvirheitä, M. Landen Oy ei ole velvollinen toimittamaan tuotteita näiden virheellisten tietojen mukaisesti. Tilaaja päättää haluaako hän toimituksen korjatuin ehdoin ja tiedoin.
8. Yhteystiedot
M. Landen Oy/ landen.fi
Kauppakuja 1
09430 Saukkola
puh. 019 311 220
sähköposti: myynti@landen.fi